25.5.09

Μπορείτε να το κάνετε;




Εσείς μπορείτε να κάνετε αυτό;

Ε
ίναι αρκετά δύσκολο…
Αλλά, μπορεί να γίνει!


ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΠΛΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΜΑΥΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΡΑΣΙΝΟ

ΜΩΒ ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΑΥΡΟ

ΜΠΛΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΩΒ

ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΠΛΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ


Πρέπει να διαβάσετε κάθε λέξη,

αλλά να λέτε το ΧΡΩΜΑ

που είναι τυπωμένη η κάθε λέξη,

αντί αυτού που γράφει.


Κάντε μια προσπάθεια…

Εάν εγώ μπορώ να το κάνω,

τότε μπορείτε κι εσείς!


Υ.Γ. Έτσι, να παίξουμε και λίγο…

να μας πάει καλά η νέα εβδομάδα

Συμφωνείτε;

Καλή εβδομάδα φίλες, φίλοι

και περαστικοί...

25 σχόλια:

korinoskilo είπε...

το κανα
τι κερδιζουμε?:Ρ
να βαλω παγωτο?:ρ


καλημεραααααααα

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Μπράβο Έλενα που τα κατάφερες!
Παράλειψή μου, δεν έβαλα βραβείο!!!
Χαχαχα!
Βάλε... βάλε...
παγωτό μμμ... εκείνο με την πλούσια κρέμα και μπόλικη καραμέλα που ρέει άφθονη και επικάλυψη βελγικής σοκολάτας!

Την καλημέρα μου
και την αγάπη μου.

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Πολύ καλό πράγματι. Στην αρχή μπερδεύεσαι μέχρι να το συνηδητοποιήσεις καλά. Παγωτάκι εγώ;; :))

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η EYH

Μπράβο και σε σένα Εύη!
Ημέρα παιχνιδιού σήμερα στην ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ.
Χρειάζεται και λίγη προσπάθεια,
για να έχουμε το μυαλό και τα μάτια σε εγρήγορση.
Πάρε κι εσύ το παγωτάκι σου
αφού τα κατάφερες.
Χαχαχα!!! (τζάμπα είναι...)

Καλό απόγευμα φίλη μου.

Διάττων είπε...

Κι εγώ τα κατάφερα αγαπητή μου φίλη. Βέβαια, περιττό να σου πω ότι απόλαυσα και τους συνδυασμούς των χρωμάτων όπως τοποθέτησες τις λέξεις σου. Βλέπεις, και τα χρώματα είναι κάτι που τα έχουμε απόλυτη ανάγκη στη ζωή μας...

Καλό απόγευμα...

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Πράγματι είναι λίγο δύσκολο στην αρχή, αλλά μετά όχι τόσο!!! Καλή εβδομάδα!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αρχικά, με μπέρδεψες λιγάκι, τώρα που του πήρα τον αέρα και κουράστηκα, να βάλω ένα γλυκάκι να το φάμε παρέα; η μια κρύα μπυρίτσα;

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αρχικά, με μπέρδεψες λιγάκι, τώρα που του πήρα τον αέρα και κουράστηκα, να βάλω ένα γλυκάκι να το φάμε παρέα; η μια κρύα μπυρίτσα;

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Diatton

Mπράβο και σε σένα φίλε Διάττων.
Δικαιούσαι και εσύ παγωτάκι...χαχαχα!
Χαίρομαι όταν διασκεδάζουν οι φίλοι μου.
Α! Όσο για τα χρώματα στη ζωή μας, ναι, τα έχουμε απόλυτη ανάγκη όπως λες, και μάλιστα παίζουν μεγάλο ρόλο στη ζωή και στην υγεία μας.
Μου έδωσες το έναυσμα για την επόμενη ανάρτηση.
Να είσαι καλά...

Καλό βράδυ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η stavroulazerva

Καλή μου Σταυρούλα, όπως συνηθίζουμε να λέμε "κάθε αρχή και δύσκολα..."
Όπως τα περισσότερα πράγματα στη ζωή μας, που μας φαίνονται δύσκολα στην αρχή, ενώ μετά, όταν "τα πάρουμε τον αέρα" μας φαίνονται παιχνιδάκι... έτσι είναι.
Χαίρομαι που το δοκίμασες κι εσύ και τα κατάφερες.
Παγωτάκι φυσικά και σε σένα...

Καλό σου βράδυ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ

Γειά σου Γαστερόπληκτε!
Είναι λιγάκι κουραστικό παιχνίδι, αλλά πολύ ωφέλιμο για το μυαλό.
Πραγματικά, την πρώτη φορά που πας να το κάνεις σε μπερδεύει.
Εμπεδώνεις έτσι καλύτερα αυτό που λένε, ότι τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως φαίνονται. Χαχαχα!
Δεν ξέρω γιατί το σχόλιό σου ήρθε δύο φορές... Μήπως από την αγωνία σου να φας το γλυκάκι ή να πιείς την μπυρίτσα;
Φυσικά, τα δικαιούσαι και τα δύο, αφού έπαιξες και εσύ και κουράστηκες...

Καλό σου βράδυ φίλε μου.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ

Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη καλή μου Γαστερόπληκτη, για την αυθαίρετη αλλαγή φύλου που σου έκανα!!!
Ο "δαίμων"! φταίει...
Για τιμωρία, δεν έχει για μένα ούτε παγωτάκι, ούτε γλυκάκι, ούτε μπυρίτσα...
Έτσι για να μάθω...

Καλό σου βράδυ καλή μου φίλη,
που είμαστε και του ιδίου ζωδίου.

Σταυρούλα είπε...

Βασιλική μου καλησπέρα.Θέλει χρώματα η ζωή μας!Μετά την τρίτη ανάγνωση βγαίνει εύκολα.Καλό βράδυ.

G PAPPAS είπε...

αυτό είναι λίγο βάσανο
καλή εβδομάδα

Διάττων είπε...

Χαίρομαι ειλικρινά αν σου έδωσα το έναυσμα για την επόμενη ανάρτησή σου. Οπότε, θα περιμένω να απολαύσω πλέον και αυτή...

Μια καληνύχτα σου εύχομαι...

Maraki είπε...

Καλησπέρα κι απο μένα!

Το εκανα κι εγω και το πετυχα, αν και στην αρχη ηταν καπως δυσκολο.
Για την ιστορια να αναφερω οτι ακριβως ιδιο παιχνιδι υπαρχει και στη δισκετα με το ονομα "brain training" του Nintendo.
Φιλικα,
Μαρακι

ΥΓ: Το ιστολογιο σας ειναι πολυ ενδιαφερον και θα το παρακολουθω, αν δεν σας πειραζει.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Σταυρούλα είπε...

Αν θέλει λέει! Τα χρώματα είναι αυτά που ανοίγουν την ψυχή. Γι' αυτό μας αρέσουν τα λουλούδια και οτιδήποτε έχει χρώμα μας φτιάχνει τη διάθεση.
Με λίγη προσπάθεια, όντως, βγαίνει...

Καλό σου βράδυ Σταυρούλα.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η ειρήνη

Ειρήνη μου, στην αρχή είναι λιγάκι βάσανο, αλλά μόλις πείσεις το μυαλό σου να βλέπει τα χρώματα και όχι τις λέξεις, ε... τότε τα έχεις καταφέρει!
Αυτό είναι όλο...
Όλα στη ζωή θέλουν την ανάλογη προσπάθεια.

Καλό σου βράδυ
και καλή εβδομάδα, επίσης.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Diatton

Διάττων, αύριο θα την έχεις και θα περιμένω να την σχολιάσεις.

Τις υποσχέσεις μου τις τηρώ.

Καληνύχτα, επίσης.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Maraki

Maraki καλώς ήρθες στην παρέα μας και χαίρομαι που το πέτυχες τελικά. Είναι λίγο δύσκολο γιατί μπερδεύεται και συγκρούεται το μάτι με το μυαλό...
Σ' ευχαριστώ που με ενημέρωσες ότι υπάρχει και στο Nintendo. Είναι, πράγματι ένα "brain training" παιχνίδι.
Χαρά μου να παρακολουθείς το ιστολόγιό μου και αν βρίσκεις ενδιαφέρουσες τις αναρτήσεις μου να τις σχολιάζεις φυσικά.

Καλό σου βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο καλαμαμπουρακι το παιχιδάκια, Βασιλικούλα.
Μετά απο 1-2 δευτερόλεπτα, προσωπικά, το είδα σαν ευκολο.
Τωρα σχετικα με το παγωτό που υποσχέθηκες, δεν έχω καμία αντίρηση. Οποιοδήποτε σοκολατουχο, θα ήταν απόλυτα δεκτό.

Nick the Greek

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Καλώς ήρθες στην παρέα Nick the Greek, και χαίρομαι που το βρήκες εύκολο το παιχνιδάκι μας.
Όσο για το παγωτάκι που ζήτησες, κερνάω σπέσιαλ με σοκολάτα και σαντιγύ για σένα.

Να είσαι καλά.
Την καλημέρα μου...

Παλαβιάρα είπε...

Βασιλική, το έκανα και γω. Τι ωραίο ανοιξιάτικο blog! Θα το βάλω σε αυτά που παρακολουθώ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Παλαβιάρα

Μπράβο Παλαβιάρα μου που το κατάφερες και εσύ
και καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Κερδίζεις παγωτάκι...

Σ' ευχαριστώ για την προτίμησή σου στο blog μου.

Να είσαι καλά γλυκειά μου,
καλό απόγευμα.

Ανώνυμος είπε...

很棒的文章喔,這就像我們在找虛擬主機來架設網站時後,我們可能會架設wordpress,我們可能會使用台灣虛擬主機,也可能會使用美國虛擬主機。對了,選擇虛擬主機的時候,可以看看主機商是否有提供主機免費備份免費網站搬家免費試用虛擬主機,這些都非常重要。在購買虛擬主機的時候,也可以確認看看是否有同時提供網域網址註冊SSL數位憑證的服務。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Bookmark and Share