26.6.09

Ταξίδι αναψυχής!!!

Με ευκαιρία ένα ταξιδάκι που μου προέκυψε,
και επειδή θα μου λείψετε,

σας αφιερώνω αυτό το όμορφο ποίημα

του Χιλιανού ποιητή
Πάμπλο Νερούντα
να σας κρατάει συντροφιά, μέχρι να επιστρέψω...

Η νύχτα στο νησί


Όλη τη νύχτα κοιμήθηκα μαζί σου

κοντά στη θάλασσα, στο νησί.

Ήσουν άγρια και γλυκιά

ανάμεσα στην ηδονή και στον ύπνο

ανάμεσα στη φωτιά και στο νερό.

Ίσως πολύ αργά

ενώθηκαν τα όνειρά μας,

στα ψηλά ή σα βαθιά,

στα ψηλά σαν κλαδιά που κουνάει ο ίδιος άνεμος,

στα χαμηλά σαν κόκκινες ρίζες που αγγίζονται.

Ίσως το όνειρό σου

χωρίστηκε από το δικό μου
και στη σκοτεινή θάλασσα
με έψαχνε
όπως πρώτα
όταν δεν υπήρχες ακόμα,
όταν χωρίς να σε διακρίνω
έπλεα στο πλάι σου,
και τα μάτια σου έψαχναν
αυτό που τώρα
- ψωμί, κρασί, έρωτα και θυμό -
σου δίνω με γεμάτα χέρια,
γιατί εσύ είσαι το κύπελλο
που περίμενε τα δώρα της ζωής μου.

Κοιμήθηκα μαζί σου
όλη τη νύχτα, ενώ
η σκοτεινή γη γυρίζει
με ζωντανούς και νεκρούς,
και σαν ξύπνησα ξάφνου
καταμεσής στη σκιά
το μπράτσο μου τύλιγε τη μέση σου.
Ούτε η νύχτα, ούτε ο ύπνος
μπόρεσαν να μας χωρίσουν.

Κοιμήθηκα μαζί σου
και ξύπνησα με το στόμα σου
βγαλμένο από τον ύπνο
να μου δίνει τη γεύση από τη γη,
από τη θάλασσα, από τα φύκια,
από το βάθος της ζωής σου,
και δέχτηκα το φιλί σου
μουσκεμένο από την αυγή
σαν να έφθανε
από τη θάλασσα που μας περιβάλλει.

Εύχομαι σε όλους, φίλους, φίλες και περαστικούς

να περνάτε καλά μέχρι να επιστρέψω

με τις καινούργιες εμπειρίες μου.

28 σχόλια:

korinoskilo είπε...

καλο δρομο να εχεις ... και να παν ολα καλα οτι και αν κανεις )

καλο βραδυ :)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Να περάσεις ΚΑΑΑΑΑΛΑ όπου κι'αν πας και περιμένω τις νέες σου εμπειρίες.
Καλό δρόμο και όσο πιο αργά γυρίσεις τόσο το καλύτερο για σενα......

Διάττων είπε...

Μας αποχαιρετάς με πολύ καλή επιλογή. Κοίταξε να περάσεις καλά κι όσο λείψεις, να μη σκέφτεσαι τίποτα...

Marlou Xintarianou είπε...

kalo ταξιδι (καταπληκτικες φωτο)

alterego είπε...

Να περνας καλα και θα περιμενουμε να μας αφηγηθεις τις νεες σου εμπειριες.
Καλο ταξιδι

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Καλά να περάσεις, να ξεκουραστείς και όταν με το καλό γυρίσεις θα περιμένουμε να μοιραστείς μαζί μας, τις εμπειρίες σου!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλό ταξίδι γλυκιά μου Βασούλα. Καλά να περάσεις και να γυρίσεις πίσω κοντά σε όλους τους φίλους που σε αγαπούν, με όμορφες ταξιδιωτικές εμπειρίες και μόνο. Καλή διαμονή και καλή επιστροφή.

LG

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό σου ταξίδι!! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!
Και καλή επιστροφή να έχεις!
Φιλιά!

Εφη είπε...

πολυ ομορφο το ποιημα του αποχαιρετισμου σου. να εχεις καλο ταξιδι και να περνας καλα οπου κι αν βρισκεσαι.

Εφη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Μυρίζομαι ξεκούραση και χαίρομαι ιδιαίτερα για σένα.
Ξεκουράσου και γέμισε τις μπαταρίες σου Βασιλική μου.
Εύχομαι να περάσεις τέλεια :))

Ανώνυμος είπε...

Να περάσεις καλά εκεί που θα πας καλή μου φίλη..!

ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΛΠΙΔΑ

Σταυρούλα είπε...

Βασιλική μου καλά να περάσεις!Κι εγώ απέδρασα για ένα διήμερο και βρίσκομαι στο νησί μου στην Πάρο.Εχουμε ανάγκη μια αλλαγή έστω και για λίγο!Φιλιά!

Vasiliki Rimpa είπε...

Βασιλική μου καλό ταξιδάκι , καλά να περάσεις ...φρόνιμα !
Θα μου λείψεις το δηλώνω από τώρα....
επίσης Βασούλα μου θέλω όταν επιστρέψεις να μου πεις πως ...θα μεταφέρω το σπέσιαλ βραβείο που μου έδωσες στη δική μου σελίδα μαζί με το δικό σου λίνκ...συγνώμη ...αλλά ολίγον άσχετη παίζει?

Καλή ξεκούραση κορίτσι μου ...σε περιμένουμε
φιλάκια πολλά...

Υ.Γ. το ποίημα....άπαιχτο!!!!

Savvina είπε...

Άσε το μυαλό σου να γευτεί τις στιγμές που θα ζήσεις στο ταξίδι σου για να γυρίσεις πιο ορεξάτη και γεμάτη ιδέες για να μας διηγηθείς.
Καλά να περάσεις.

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Να περασεις ομορφα...να γεμισεις την ψυχη σου με τις ομορφιες που θα δεις που θα μυρισεις....
φιλια!!!

Unknown είπε...

καλά να περάσεις και να γυρίσεις πίσω με φωτό...πολύ καλή επιλογη σου το ποίημα...πέρνα όμορφα....

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Να περάσεις όμορφα και καλή επιστροφή:)

Σωτήρης είπε...

Καλή συντροφιά πράγματι, ωραίο.

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Καλό μήνα Βασιλική μου. Καλά να περνάς και να γυρίσεις πίσω γεμάτη ομορφιές για να τις μοιραστείς μαζί μας!!! Φιλάκια :)))

Γραφεας Πεζικου είπε...

Καλά να έχεις περάσει Σου εύχομαι
από Καρδιάς.Ευχαριστώ για το ποί
ημα του Π.Νερουνδα!
Τα δικά μου θα τα διαβάσεις ΣΑΝ
γυρίσεις με το ΚΑΛΟ...........
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας και τα όμορφα σχόλια:

Blogger Ο/Η korinoskilo
Blogger Ο/Η ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
Blogger Ο/Η Diatton
Blogger Ο/Η * Marlou
Blogger Ο/Η alterego
Blogger Ο/Η stavroulazerva
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος LG
Blogger Ο/Η ΕΛΕΝΑ
Blogger Ο/Η Εφη
Blogger Ο/Η Ανεμοδούρα
Blogger Ο/Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΛΠΙΔΑ
Blogger Ο/Η Σταυρούλα
Blogger Ο/Η Vasiliki Rimpa
Blogger Ο/Η Savvina
Blogger Ο/Η Ostrakoo
Blogger Ο/Η homemade
Blogger Ο/Η Κωνσταντίνος Κόλιος
Ανώνυμος Ο/Η Σωτήρης
Blogger Ο/Η EYH
Blogger Ο/Η Απόμαχος

Να είστε όλοι καλά.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Η Αίγινα είναι πολλές φορές και δικός μας αγαπημένος προορισμός!!
Να περάσεις πολύ όμορφα!!
Μας αποχαιρέτησες με υπέροχο ποίημα!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η ΕΛΕΝΑ

Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου Έλενα.
Χαίρομαι που η Αίγινα είναι και δικός σας αγαπημένος προορισμός.
Να περνάς καλά
με αγάπη πάντα...
Φιλιά.

Unknown είπε...

Η αιγινα μ'αρεσει πολυ και ετσι οπως ειναι και κοντα στην αθηνα οταν μπορεσω να ξεκλεψω χρονο πηγαινω.Μ'αρεσουν τα μαγαζακια με τα ψαρικα μεσα στην αγορα.

Γραφεας Πεζικου είπε...

Σήμερα είχα ένα ξαφνικό και απρο
γραμμάτιστο χειρουργείο για τοπι
κή αφαίρεση ογκιδίου κάτω βλαφάρου αριστερού ματιού,Δλδ:
Ca Δέρματος- που με βασανίζειεδώ
και 25 χρόνια,σε διάφορα μέρη του προσώπου μου από τον ήλιο
που όσο και αν προφυλάγομαι ΔΕΝ
γλυτώνω,γιατί είναι Ηλιος της
Εφηβικής και παιδικής ηλικίας κα
τα την επιστημονική άποψη του
φαινομένου.Τέλος καλό.....Ολα
καλά!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Ελευθερία

Ελευθερία μου η Αίγινα είναι ότι πρέπει για μικρές ή και μεγαλύτερης διάρκειας αποδράσεις. Για εσάς, τους κατοίκους της Αθήνας, είναι ιδανική λύση για ξεκούραση.
Τα φιλιά μου
και την αγάπη μου
από Θεσσαλονίκη.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Απόμαχος

Φίλε Χριστόδουλε, χαίρομαι κατ' αρχήν που όλα πήγαν καλά με το απρόβλεπτο χειρουργείο που υποβλήθηκες.
Σου εύχομαι σιδερένιος και να προσέχεις τον ήλιο που τελευταία έχει γίνει επικίνδυνος για όλους, είτε έχουμε ευαισθησία είτε όχι.
Τα περαστικά μου
και την αγάπη μου.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Bookmark and Share