3.6.09

Βραβείο στην ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ


Ένα βραβείο φαντασίας!

Από την φίλη μου ΕΥΗ
και το όμορφο blog της, Η Εύη ΜαγειρΕύη

πήρα εχθές ένα απρόσμενο δωράκι.
Την ευχαριστώ πολύ για την όμορφη έκπληξη!!!
Την ευχαριστώ, επίσης, που με χαρακτηρίζει
μια μεγάλη αγκαλιά για όλους
!
και που με θεωρεί καλή φίλη!

(Σύμφωνα με τον κανονισμό της «απονομής» του «βραβείου φαντασίας», πρέπει να γράψω 5 λόγους που με ώθησαν στη δημιουργία του blog μου και στη συνέχεια να βραβεύσω 5 φίλους bloggers).

Οι πέντε λόγοι που με ώθησαν στη δημιουργία αυτού του blog είναι:

1. Η αγάπη μου προς τους συνανθρώπους μου

2. Η επιθυμία μου για αρμονική ζωή

3. Η θέλησή μου για αυτοβελτίωση, αυτογνωσία, εξέλιξη

4. Η χαρά μου να μοιράζομαι ότι γνωρίζω

5. Η ανάγκη μου για επικοινωνία και ανταλλαγή απόψεων


Τώρα το δυσκολότερο μέρος, αφού πρέπει να διαλέξω μόνο 5 φίλους για βράβευση, ενώ θα ήθελα να τους προτείνω όλους, επειδή ο καθένας από το πόστο του προσφέρει πολλά!

1. Τον φίλο μου Διάττων Not For The Mass Να Υψωθούμε Ως Άνθρωποι,
για το πολύ αξιόλογο blog του και την προσπάθεια που κάνει να μας βοηθήσει όλους να Υψωθούμε Ως Άνθρωποι.

2. Τον φίλο μου Κωνσταντίνο, διότι μέσα από το ΚΑΝΑΛΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ προσπαθεί να σκέφτεται θετικά και να περιβάλλει με αγάπη ότι τον περιβάλλει με άμεση αντανάκλαση σε όλους εμάς.

3. Την φίλη μου Έλενα (Korinoskilo) Taksidia kai ta ksidia
γιατί είναι αξιαγάπητη και έχει όμορφες και δημιουργικές ανησυχίες.

4. Την φίλη μου ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΛΠΙΔΑ για την όμορφη και μεγάλη παρουσία της στο χώρο του blogging με τα 5 ιστολόγια που δημιούργησε και τη θετική της διάθεση για δημιουργία.

5. Τον φίλο και συμπατριώτη Απόμαχο «Γραφέα Πεζικού» Χριστόδουλο,
που μεγαλώνει μαθαίνοντας! και που μας ενημερώνει, ενώ παράλληλα μας διασκεδάζει με τα όμορφα ανέκδοτα στις αναρτήσεις του.


Εύχομαι σε όλους τους φίλους
και συναδέλφους bloggers,
καλή συνέχεια στο έργο τους
και… εις ανώτερα!
Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Bookmark and Share