21.6.09

Καλή μας εβδομάδα με βραβεύσεις!

«ΕΝΑ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟ BLOG»

Η καλή μου φίλη Γαστεροπλήξ,

μου απένειμε αυτό το βραβείο.

Την ευχαριστώ πολύ

για την τιμή που μου έκανε

να με ξεχωρίσει ανάμεσα

στους τόσους φίλους και φίλες της!


Οι κανόνες της βράβευσης είναι οι εξής:

1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog

2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs.

Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε για αυτό το βραβείο.


Μετά απ’ αυτά, καλούμαι να το δώσω σε 15 αξιαγάπητα blogs!!!
Αν και όλοι το αξίζουν, πιστεύω ότι είναι σωστό να τηρούνται οι κανόνες βράβευσης.


Έτσι, με τη σειρά μου, βραβεύω μόνο 15 από τα πολλά αξιαγάπητα blogs που το αξίζουν:


  1. Στον φίλο μου Δημήτρη και στο ΝΟΣΤΙΜΟΝ ΗΜΑΡ του!
  2. Στον Σταύρο, τον καινούργιο ΔΥΣΠΙΣΤΟ φίλο μου.
  3. Στην Πολύχρωμη φίλη μου Ms COLOURFULL
  4. Στον Ν. Καρακάση και …ΣΤΗΝ ΑΝΕΜΗ ΤΥΛΙΓΜΕΝΗ…
  5. Στον ανεπανάληπτο και πολύ αγαπητό SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ
  6. Στην αγαπημένη φίλη Συνοδοιπόρισσα, ΟΥΔΕΝ ΑΜΙΓΕΣ
  7. Στην αγαπητή μου συμπατριώτισσα Λιάντα ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕ ΧΡΩΜΑ
  8. Στην καλή μου φίλη ΕΥΗ, η ΕΥΗ ΜΑΓΕΙΡΕΥΗ
  9. Στην φίλη μου Μαρίνα, Ανεμοδούρα, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ...
  10. Στην φίλη μου Vasiliki Rimpa, Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ
  11. Στην φίλη μου Σταυρούλα, ΑΣΧΕΤΗ
  12. Στον φίλτατο Παναγιώτη, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ
  13. Στην φίλη Μatriga , SHELL-LAND
  14. Στην φίλη Σταυρούλα, STAVROULA ZERVA
  15. Στον καινούργιο χαμογελαστό φίλο Vassili, VASSILIS ONLINE

Δυστυχώς, δεν μπορώ να συνεχίσω…

Εύχομαι και περιμένω, να βραβευτούν και οι υπόλοιποι φίλοι και φίλες με αυτή την αλυσίδα βράβευσης που ξεκίνησε...


Συγχαρητήρια σε όλους!

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Bookmark and Share