21.7.10

Ο Τσάρλι Τσάπλιν για το νόημα της ζωής

Διαβάστε την ομιλία που έδωσε ο Τσάρλι Τσάπλιν στα 70στά γενέθλιά του, μία ομιλία για το νόημα της ζωής.
Ο Τσάπλιν όταν άρχισε να αγαπά τον εαυτό του ανακάλυψε την αυθεντικότητα, την κατανόηση, την ωριμότητα, την αλήθεια, την ειλικρίνεια, την αυταγάπη, την απλότητα, την πληρότητα, την αυτοεκτίμηση και τη σοφία της καρδιάς.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου, πραγματικά, μπόρεσα να καταλάβω ότι ο συναισθηματικός πόνος και η θλίψη απλώς με προειδοποιούσαν να μη ζω ενάντια στην αλήθεια της ζωής μου. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου, πραγματικά, κατάλαβα σε πόσο δύσκολη θέση ερχόταν κάποιος, όταν του επέβαλα τις επιθυμίες μου. Και όταν μάλιστα δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή και ούτε ήταν έτοιμος ο άνθρωπός, ακόμα και αν αυτός ήμουν εγώ. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου, πραγματικά, έπαψα να λαχταρώ μια άλλη ζωή και έβλεπα γύρω μου ότι τα πάντα μού έλεγαν να μεγαλώσω. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου, πραγματικά, κατάλαβα ότι σε κάθε περίσταση ήμουν στο κατάλληλο μέρος και πάντα στην κατάλληλη στιγμή. Αυτό με έκανε να γαληνέψω. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΑΛΗΘΕΙΑ.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, έπαψα να στερούμαι τον ελεύθερο μου χρόνο και να κάνω μεγαλόπνοα σχέδια για το μέλλον. Σήμερα κάνω μόνο ό,τι μου αρέσει και με γεμίζει χαρά, ό,τι αγαπώ και κάνει την καρδιά μου να γελά. Με το δικό μου τρόπο και με τους δικούς μου ρυθμούς. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου, πραγματικά, απελευθερώθηκα από ό,τι δεν ήταν υγιεινό για μένα. Από φαγητά, άτομα, πράγματα, καταστάσεις και οτιδήποτε με απομάκρυνε από τον εαυτό μου. Παλαιά αυτό το έλεγα «υγιή εγωισμό». Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΑΥΤΑΓΑΠΗ.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου, πραγματικά, έπαψα να έχω πάντα δίκιο. Έτσι έσφαλα πολύ λιγότερο. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΑΠΛΟΤΗΤΑ.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου, πραγματικά, αρνήθηκα να συνεχίσω να ζω στο παρελθόν μου και να ανησυχώ για το μέλλον μου. Τώρα ζω κάθε μέρα την κάθε στιγμή που ξέρω ότι ΟΛΑ συμβαίνουν. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου, πραγματικά, κατάλαβα ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε τις αντιπαραθέσεις, τις συγκρούσεις και οποιαδήποτε προβλήματα αντιμετωπίζουμε με τον εαυτό μας ή με τους άλλους. Αυτό το λέμε ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου, πραγματικά, συνειδητοποίησα ότι οι σκέψεις μου με έκαναν ένα άτομο μίζερο και άρρωστο. Όταν επικαλέστηκα τη δύναμη της καρδιάς μου, η λογική μού βρήκε ένα πολύτιμο σύμμαχο. Σήμερα αυτό το λέω ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ.


Ξέρω ότι από τις εκρήξεις στο Σύμπαν γεννιούνται νέα αστέρια. 
Σήμερα ξέρω ότι… αυτή είναι η ΖΩΗ.

6 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Ωραία τα λόγια του Τσάρλυ Τσάπλιν, αλλά νομίζω ότι τα έλεγε για τους "άλλους".
Στην πορεία της μετέπειτα ζωής του, τον κατέλαβε ένας "παλινπαιδισμός", που αναιρεί τα περισσότερα από όσα είπε στα 70 του!
Μακάρι να μπορούσαν να γίνουν πραγματικότητα από πολλούς ανθρώπους.
Θα ζούσαμε καλύτερα, αλλά που να την βρεις την αυτογνωσία!!!

Καλή σου Μέρα, Αγαπημένη μου φίλη, που με βρίσκεις συμπαραστάτη στη νέα σου πρωτοβουλία!

Διάττων είπε...

Πραγματικά καλά τα λέει ο Τσάπλιν αν και είχε κι αυτός τα ελαττώματά του. Το κυριώτερο; Έφτασε σε σημείο να απελαθεί απ' τη χώρα του και να μην του επιτραπεί η είσοδος για 20 ολόκληρα χρόνια. Κι ο λόγος; Του άρεσαν οι πολύ νεαρές κοπέλες (κι όχι μόνο)! Πολύ καλός καλλιτέχνης, πρόσφερε απεριόριστα στις Τέχνες αλλά... έχει και αλλά η υπόθεση.

Καλό σου Σαββατοκύριακο αγαπητή Βασιλική! Όντως, αύριο θα χρειαστούμε περισσότερες δυνάμεις καθώς η θερμοκρασία ζωηρεύει...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

Η ανάρτηση αγαπητέ Δύσπιστε έγινε για τη συγκεκριμένη του ομιλία.
Για τη μετέπειτα πορεία του, τί να πω... Δεν λέμε ότι κάποιοι άνθρωποι ξεμωραίνουν στα γεράματα;
Φαίνεται πως την πάτησε ο Τσάπλιν!

Σ' ευχαριστώ για τη συμπαράσταση στη νέα ομάδα που προσπαθώ να δημιουργήσω.
Μακάρι να μαζευτούμε αρκετοί και να συμμετέχουμε σε ζωντανές δραστηριότητες έξω από τον εικονικό κόσμο.

Καλό Σ/Κ φίλε Σταύρο!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Diatton

Η αλήθεια είναι ότι δεν γνώριζα τόσες λεπτομέρειες για τη ζωή του, αλλά -όπως είπα και στο φίλο ΔΥΣΠΙΣΤΟ- η ανάρτηση έγινε για τη συγκεκριμένη ομιλία του που εκφώνησε στα 70α γενέθλιά του και τη βρίσκω πολύ φιλοσοφημένη.

Καλό Σαββατοκύριακο, επίσης, φίλε Διάττων!
Να είναι δροσερό όσο γίνεται, κοντά σε θάλασσα ή σε κλιματιστικό!

Διάττων είπε...

Αγαπητή Βασιλική, ειλικρινά γνωρίζω για ποιο λόγο έκανες την ανάρτηση. Άλλωστε, γνωρίζω το περιεχόμενο και τους σκοπούς της ιστοσελίδας σου. Μιλάμε για μια απ' τις πιο ΦΩΤΕΙΝΕΣ, και ΔΙΑΥΓΕΙΣ ιστοσελίδες του διαδικτύου!! Προσανατολισμένη πάντα στον άνθρωπο με τον πιο ιδανικό τρόπο!! Κι εσύ θα πρέπει να γνωρίζεις πως είμαι συνοδοιπόρος σ' αυτή την προσπάθειά σου.

Απλά, ήθελα κι εγώ να προσθέσω αυτά που κατέθεσα εδώ. Είμαι της γνώμης πως πρέπει να έχουμε συνολική κι ολοκληρωμένη άποψη για κάθε καλλιτέχνη αλλά και για τον καθένα μας γενικότερα. Κι η Ιστορία μέχρι τώρα μας έχει αποδείξει πως σε πάρα πολλούς καλλιτέχνες που εμείς θαυμάζουμε, υπάρχει κι ένα μοιραίο αλλά. Π.χ. ο Τσάπλιν, αυτός ο τεράστιος και πρωτοπόρος καλλιτέχνης δεν μπορούσε να κρύψει την αδυναμία του για τα κοριτσάκια (γι' αυτό κι έφτασε μέχρι να απελαθεί). Δεν μπορούμε να το αγνοούμε αυτό ή να λείπει αυτό απ' την κριτική μας για το πρόσωπό του.

Κι άλλο ένα ηχηρό παράδειγμα. Ο Κάραγιαν! Απ' τα χέρια του πέρασε όλη η κλασσική μουσική, έχει διευθύνει τα πάντα. Ναι, αλλά αυτό δε λέει τίποτα. Ο άνθρωπος (ή το κάθαρμα καλύτερα) ήταν δηλωμένος φασίστας. Μόνος του προσχώρησε στο Ναζισμό πέρνοντας μάλιστα και ειδικό ναζιστικό αριθμό ταυτότητας. Κι όταν ολόκληρη η ανθρωπότητα σφαγιάζονταν, αυτός διηύθυνε ορχήστρες σε ναζιστικά ακρωατήρια! Ο Φασισμός τον ανέδειξε. Δε νομίζω πως μπορούμε να το αγνοήσουμε αυτό απ' την κριτική μας. Είναι τόσο κραυγαλέο που, στη δική μου τουλάχιστον κριτική, επικρατεί μόνο αυτό, τα άλλα τα ξεχνάω. Ο άνθρωπος ήταν δολοφόνος!

Καλή σου μέρα και πάλι αγαπητή μου φίλη... Εμείς θα τα λέμε...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Diatton

Φίλε Διάττων, συμφωνώ ότι ακόμη και αυτοί οι ιδιαίτερα προικισμένοι άνθρωποι, αυτά τα σπάνια ταλέντα έχουν τις αδυναμίες τους ή τα αρνητικά σημεία τους που τους παρασύρουν σε άσχημες και αντικοινωνικές πράξεις.
Στις αναρτήσεις μου επισημαίνω τα θετικά στοιχεία και πράξεις των ανθρώπων, τα αρνητικά τα απορρίπτω ούτως ή άλλως.
Ευχαριστώ για τη δευτερολογία και την υποστήριξη, να είσαι καλά.
Φυσικά θα τα λέμε...
Αν και θα απουσιάσω τον Αύγουστο, από Σεπτέμβριο όμως σταθερά στις επάλξεις!
Καλό καλοκαίρι αγαπητέ συνοδοιπόρε!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Bookmark and Share