11.8.09

Αν αγαπάς κάποιον...


Η αυθεντική έκδοση:
Αν αγαπάς κάποιον άστον ελεύθερο. Αν γυρίσει σε σένα, είναι δικός σου. Αν δεν γυρίσει, δεν ήταν ποτέ δικός σου.

Η κτητική έκδοση:
Αν αγαπάς κάποιον μην τον αφήσεις ποτέ ελεύθερο.

Η έκδοση του ψυχαναλυτή:
Αν αγαπάς κάποιον άστον ελεύθερο. Αν επιστρέψει, το σούπερ-εγώ του είναι κυρίαρχο. Αν δεν επιστρέψει, η υπαρξιακή του ταυτότητα είναι υπέρτατη. Αν δεν φύγει, πρέπει να είναι τρελός.

Η έκδοση του marketing:

Αν αγαπάς κάποιον άστον ελεύθερο. Αν επιστρέψει έχει loyalty στο brand. Αν δεν επιστρέψει, κάνε repositioning στο brand σε νέες αγορές.

Η έκδοση της νοικοκυράς:
Αν αγαπάς κάποιον άστον ελεύθερο. Αν γυρίσει σε σένα, είναι δικός σου. Αν δεν γυρίσει, δεν ήταν ποτέ δικός σου. Και αν δεν το κουνήσει ρούπι, τότε είτε τον γέννησες είτε τον παντρεύτηκες.

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν δε κουνήσει ρούπι σημαίνει ούτε ότι τον γέννησες, ούτε ότι τον παντρεύτηκες! Αλλά ότι ΠΕΘΑΝΕ!

Η τρελή είπε...

Ψηφίζω την αυθεντική έκδοση....!
Καλησπέρα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αααααα....της νοικοκυράς έχει πάρα πολλές εκδοχές...

Αν δεν κουνήσει ρούπι σημαίνει ότι είτε μπορεί να έχει νοητική στέρηση... μέχρι ότι είσαι αχτύπητη, μοναδική, ασύγκριτη, ανεπανάληπτη...
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

Betty's Cuisine είπε...

νομίζω ότι η έκδοση του marketing ερμηνεύεται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους - κυριολεκτικά και μεταφορικά...!!!

Ξανθή είπε...

Κι εγώ ψηφίζω την αυθεντική έκδοση!!
Καλό βράδυ!!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Ο/Η Ανώνυμος

Μάλιστα...
Ενδιαφέρουσα εκδοχή και αυτή.

Ευχαριστούμε.
Να είσαι καλά,
Καλό βράδυ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Η τρελή

Τρελή μου, τελικά δεν είσαι και τόσο τρελή... Χαχαχα!
Η αυθεντική έκδοση χρειάζεται πολύ λογική για να την εφαρμόσεις.

Σ' ευχαριστώ,
Καλό, δροσερό βραδάκι.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Γλαρένια μου, της νοικοκυράς, όντως, έχει πολλές ερμηνείες:

Αν δεν το κουνήσει ρούπι σημαίνει ότι βολεύεται γενικότερα και δεν του αρέσουν οι αλλαγές (πού θα βρει καλύτερα;)

Σε φιλώ,
Καλό σου βράδυ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Betty's Cuisine

Μπέττυ μου καλώς ήρθες.

Η έκδοση του marketing αν και στηρίζεται σε εμπορικές μεθόδους, είναι η πιο ρεαλιστική νομίζω.

Καλή προσαρμογή σου εύχομαι,
Φιλιά.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Ξανθή

Ξανθή μου, μου αρέσει η αυθεντικότητά σου...
Όλα τ' άλλα είναι "νάχαμε να λέγαμε..."


Καλό βράδυ, επίσης!
Φιλιά.

Unknown είπε...

Μην εμπιστεύεσαι τη καρδιά σου
τα μάτια σου μόνο να πιστέψεις,
αν σ' αρέσει κράτα τον,
μη τον αφήσεις να φύγει,
αν δ' αρέσει
και πάλι κράτα τον,
που ξέρεις,
σε κάτι θα σε χρσησιμεύσει.

Ξεκινησα με τη φράση από τους στίχους που με αφιέρωσες και συνέχισα με το ποστ σου.

Τα λέμε..... εξαιρετική όπως κάθε φορά αγαπητή μου.

mar9659 είπε...

Και εγώ ψηφίζω υπερ της αυθεντικής έκδοσης. Διότι η αγάπη που περιορίζει δεν είναι αγάπη.Η αγάπη είναι αγάπη μόνο όταν απελευθερώνει.Την αγάπη μου και τα φιλιά μου!

Unknown είπε...

Λάθος,
"αν δεν σ' αρέσει" αντι του "αν δ' αρέσει"!!!!
η σωστή απόδοση, στους στοίχους. Βλέπεις τι παθαίνω για να σε ευχαριστήσω.

Πάλι καληνύχτα

Vassilis είπε...

Να εμπλουτίσουμε την ανάρτηση με τους στίχους του Πυθαγόρα και τη φωνή του Πάριου; Αχ Αγάπη

Διάττων είπε...

Εγώ συμφωνώ με την αυθεντική έκδοση αγαπητή Βασιλική... Δεν είναι ότι απλά συμφωνώ, είναι η άποψή μου αυτή...

Καλό σου μεσημέρι...

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Αν αγαπάς κάποιον καλό είναι να σε αγαπά κι αυτός.
Αν μπούμε στο τρυπάκι των δοκιμασιών…
Το χάσαμε το κορμί πατριώτη:)
Καλύτερα ας μαδήσουμε μια μαργαρίτα να το διαπιστώσουμε:)

Καλημέρες

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

σαν μανατζερ marketing θαπρεπε να το ψηφισω
αλλα επειδη ειναι σταση ζωης ψηφιζω την αυθεντικη εκδοση
κανεναν δεν μπορεις ναχεις δικο σου αν κι αυτος δεν θελει

Ανώνυμος είπε...

την λέξη "δικός μου/σου", σαν καθαρά κτητική, προσπαθώ γενικά να την αποφεύγω και ασφαλώς ψηφίζω την αυθεντική έκδοση... όχι μόνο σαν άποψη και λόγια αλλά και σαν τρόπο ζωής!
διότι άλλο να εκφράζουμε απόψεις και άλλο να ζούμε σύμφωνα με αυτές!

καλησπέρα καλή μου βασιλική

elis.pandora. είπε...

Νά πώ καί γι'αυτούς πού έχουν φύγει καί είναι ακόμα εδώ...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Alex

Πολύ καλή και η δική σου εκδοχή.
Χαχαχα!!!
Κράτα τον και άστον να βρίσκεται...
Πού ξέρεις;;;

Σ' ευχαριστώ πολύ, ιδιαίτερα για τον αυθορμητισμό σου.

Σου εύχομαι καλό 15Αύγουστο
με αγάπη πάντα.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η mar9659

Πάρα πολύ σωστή και κατασταλαγμένη σε βρίσκω καλή μου φίλη.
Συμφωνώ σε όλα.

Σου εύχομαι καλό 15Αύγουστο,
με αγάπη πάντα.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η mar9659

Βασίλη μου, ευχαριστούμε πολύ για το όμορφο και τρυφερό βιντεάκι που μας χάρισες για να εμπλουτίσεις την ανάρτηση, όπως είπες.

Να είσαι καλά,
Καλό 15Αύγουστο σου εύχομαι,
με αγάπη! πάντα...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Diatton

Φίλε Διάττων, χαίρομαι και επικροτώ την άποψη που έχεις για το θέμα αυτό.
Η πίεση και η καταπίεση είναι ότι χειρότερο στις σχέσεις.

Σ' ευχαριστώ, να είσαι καλά,
Καλό 15Αύγουστο σου εύχομαι,
με αγάπη πάντα.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Κωνσταντίνος Κόλιος

Κωνσταντίνε μου, καλώς τον! Χαθήκαμε!
Και θα ξαναχαθούμε πάλι, αφού αύριο φεύγω για ένα 15νθήμερο διακοπών.
Συμφωνώ ότι, η αμοιβαιότητα και η εμπιστοσύνη είναι το κλειδί στις σχέσεις.
Αλλιώς, όπως λες, ας μαδάμε μαργαρίτες καλύτερα...

Σου εύχομαι καλό 15Αύγουστο,
Να περάσεις υπέροχα
με αγάπη πάντα.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Έτσι είναι καλή μου ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
Όπως λέει και ο λαός, με το ζόρι παντρειά δεν γίνεται...
Μόνο αν θέλει η νύφη και ο γαμπρός...

Να είσαι καλά,
Εύχομαι καλό 15Αύγουστο,
με αγάπη πάντα...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

OpenID Ο/Η simela

Συμέλα μου, χαίρομαι που σε ξαναβλέπω και περισσότερο χαίρομαι που καταφέρνεις να κάνεις τρόπο ζωής αυτές τις σωστές απόψεις!

Σε βρίσκω πολύ "καλλιεργημένη" και ολοκληρωμένη...

Και... το blog σου είναι υπέροχο!

Να είσαι καλά,
Καλό 15Αύγουστο να περάσεις,
εκεί στη Στοκχόλμη που ζεις,
με αγάπη πάντα.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η elis.pandora.

Καλή μου elis.pandora, καλώς την!

Αυτοί που έχουν φύγει καί είναι ακόμα εδώ... είναι μια πονεμένη ιστορία...
Χρειάζονται ειδική ανάλυση και δεν είναι επί το παρόντος.
Αύριο φεύγω διακοπές, οπότε τα ξαναλέμε από Σεπτέμβριο.

Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα
τον 15Αύγουστο
με αγάπη πάντα...

korinoskilo είπε...

μενω στην αυθεντικη... δοκιμασμενη και αλανθαστη ;)

Ανώνυμος είπε...

Ομορφη η παρουσίαση και αναφορά σου αγαπητή Βασιλική, αν και κάπως περιορισμένη, γιατι στην πραγματική αγάπη, πολλές φορές, δεν επικρατεί η λογική της ... λογικής, αλλα η λογική της αγάπης, που σε περιπτώσεις πραγματικά δυνατής αγάπης, ξεπερνα την σφαίρα της ανθρώπινης λογικής.
Οταν αγαπας καποιον, δεν τον αφήνεις να φυγει, και ειδικά όταν υπάρχει .... αμοιβαία αγάπη.
Η αυθεντική έκδοση όπως παρουσιάζετε στην ανάρτηση σου. θα πρεπε να είχει πολλές, μα πολλές ακόμα απολήξεις.
Ναστε όλοι καλα, να περνατε καλα, και εσύ ακόμα καλυτερα στις διακοπές σου

Εύα Παραδείσου είπε...

Αν αγαπάς δεν υπάρχει "εγώ" αλλά "εμείς"...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Bookmark and Share