23.1.10

Εγώ είμαι η ΕΛΠΙΔΑ...


Tέσσερα κεριά έλιωναν αργά, αργά...
Ο χώρος ήταν τόσο ήσυχος
που μπορούσε να ακουστεί η συζήτησή τους...

Το πρώτο είπε:
Εγώ είμαι η ΕΙΡΗΝΗ.
Μα οι άνθρωποι δεν καταφέρνουν να με διατηρήσουν.
Πιστεύω πως δεν μου μένει άλλο από το να συνεχίσω να σβήνω!!!
Κι έτσι αφέθηκε σιγά, σιγά να σβήσει ολοκληρωτικά.

Το δεύτερο είπε:
Eγώ είμαι η ΠΙΣΤΗ.
Δυστυχώς δεν χρειάζομαι πουθενά.
Οι άνθρωποι δεν θέλουν να ξέρουν για μένα κι έτσι δεν έχει νόημα να μένω αναμμένο.
Μόλις ολοκλήρωσε τα λόγια του ένα απαλό αεράκι φύσηξε πάνω του και το έσβησε.

Πολύ λυπημένο το τρίτο είπε με τη σειρά του:
Εγώ είμαι η ΑΓΑΠΗ.
Δεν έχω τη δύναμη να μείνω αναμμένο.
Οι άνθρωποι δεν μου δίνουν σημασία και δεν αντιλαμβάνονται
το πόσο σημαντικό είμαι. Αυτοί μισούν ακόμα κι αυτούς
που τους αγαπούν περισσότερο...
και χωρίς να περιμένει άλλο, το κερί αφέθηκε να σβήσει.

Ξαφνικά ένα παιδί μπήκε στο δωμάτιο κι είδε τα τρία κεριά σβησμένα.
Φοβισμένο από το σκοτάδι είπε:
Μα τι κάνετε; Πρέπει να παραμείνετε αναμμένα,
εγώ φοβάμαι το σκοτάδι!!!
Και ξέσπασε σε κλάματα.
Τότε το τέταρτο κερί είπε με συμπόνια:
Μη φοβάσαι καλό μου, μην κλαίς...
Όσο θα είμαι εγώ αναμμένο θα μπορούμε πάντα
να ξανανάψουμε τα άλλα τρία κεριά…
Εγώ είμαι η Ε Λ Π Ι Δ Α !
Με μάτια λαμπερά και γεμάτα δάκρυα,
το παιδί πήρε το κερί της ΕΛΠΙΔΑΣ και άναψε τα τρία κεριά.


(Την ιστοριούλα αυτή τη βρήκα πολύ τρυφερή και αισιόδοξη 
και θέλησα να τη μοιραστώ μαζί σας)

Ας μη σβήσει ποτέ η ΕΛΠΙΔΑ μέσα μας!
Αποπνέει αισιοδοξία και παρηγοριά, 
προσδοκία και προσμονή, 
θετική σκέψη για το παρόν και το μέλλον!
Είναι ότι μπορούμε να έχουμε 
στις δύσκολες εποχές που ζούμε...

Καλό Σαββατοκύριακο αγαπητοί μου συνταξιδιώτες!



Have A Lovely Weekend!



28 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Καλημέρα!!!
Ας μη σβήσει ποτέ η ΕΛΠΙΔΑ μέσα μας!
Για το καλό των παιδιών μας!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Ζούμε μια ολόκληρη ζωή ελπίζοντας να ανάψουμε τα κεριά που σβήσανε, αλλά δεν το βλέπω.
Κι αν κάποιο καταφέρουμε να το ανάψουμε, έρχεται ο γείτονας και το σβύνει. Και άντε ξανά από την αρχή, μια διαρκής πάλη, μέχρι το τέλος.
Και αναρωτιέμαι, Αξίζει τον κόπο;
ΕΛΠΙΖΩ κάποτε να απαντήσω.
Καλό απόγευμα

Ανώνυμος είπε...

Μ'άρεσε πολύ το κείμενο αυτό. Πάντα αυτά που μας μεταφέρεις Βασιλική εχουν ευαισθησία κι αισιοδοξία.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Με πυξίδα την ελπίδα βαδίζουμε και όπου μας βγάλει...(Μεταξύ μας τελευταία υποψιάζομαι πως είναι αόμματη, αλλά τι να κάνουμε...)
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Διάττων είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διάττων είπε...

Άλλη μια χαρακτηριστική ανάρτηση που εγκλείει τον θαυμάσιο εσωτερικό ψυχισμό της Βασιλικής... Μπορεί λοιπόν τα περισσότερα πράγματα στην εποχή μας σήμερα να έχουν απομυθοποιηθεί και κατακρημνιστεί αλλά αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα πάψουμε να ελπίζουμε. Κανείς δεν πρέπει - ούτε και σε στιγμές έντονης εσωστρέφειας - να πει "θα πάψω να ελπίΖΩ" γιατί αυτό σημαίνει "θα πάψω να ΖΩ"...

Να έχεις μια ευχάριστη (πέρα απ' το κρύο) Κυριακή αγαπητή Βασιλική...

mia maria είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mia maria είπε...

Αχ Βασιλική, πράγματι τρυφερή και αισιόδοξη η ιστορία σου! Καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Βασιλικούλα μου με τις πάντα ευαίσθητες, τρυφερές, αισιόδοξες αναρτήσεις σου!

Savvina είπε...

Τι τρυφερή ιστορία...
Να σου πώ ότι πάντα κοιμόμαστε με ένα κερί αναμμένο, διώχνει τα κακά πνεύματα και συναισθήματα.
Καλή εβδομάδα να έχεις VASILIKI μου.
Πολλά φιλιά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΣΒΕΣΤΗ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

ANAZHTHΣH είπε...

Αυτή η μικρή φλόγα ζεσταίνει τις ψυχές μας στις χαμηλές θερμοκρασίες...Καλό βράδυ.

Ρούλα είπε...

Βασιλική μου,έστω και ετεροχρονισμένα,εύχομαι χρόνια πολλά σε σένα και στο μπλογκοσπιτάκι σου!
πολλή τρυφερή και...ελπιδοφόρα η ιστοριούλα!πάντα θα είναι επίκαιρη και ειδικά αυτή τη δύσκολη χρονική περίοδο για όλους μας.

Στο τέλος της υπομονής
υπάρχει πάντα ελπίδα
για να ελπίζουν οι καρδιές
πού 'χουν κλειστά τα φύλλα!

σας φιλώ

Πόπη είπε...

Έτσι είναι Βασιλική μου,όλοι πορευόμαστε στα δύσκολα με βάρκα την ελπίδα...
...Ευτυχώς που το παιδάκι είπε ότι φοβάται το σκοτάδι και ετσι η ΕΛΠΙΔΑ του άναψε και τα άλλα τρία κεράκια.
Γιατί πράγματι η ζωή μας είναι σκοτεινή χωρίς ΕΙΡΗΝΗ στο νου, χωρίς ΠΙΣΤΗ στο Θεό και χωρίς ΑΓΑΠΗ στη καρδιά.
Μου άρεσε πολύ η ιστορία σου...
Να είσαι πάντα καλά....Καληνύχτα.

ria είπε...

πολύ ωραια η ιστοριούλα σου βασιλική και σε ευχαριστω για το λινκ, το ανταπέδωσα στα αγαπημένα μου.

η ελπίδα, μήπως αυτή δε μας κρατά ζωντανούς;;;

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ξανθή

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Ξανθή μου!
H ελπίδα είναι μια πολύ δυνατή λέξη.
Μια πολύ ουσιαστική έννοια.
Ας κρατάμε τη φλόγα της αναμμένη!
Φιλιά

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

Καλημέρα Σταύρο!
Τι Δύσπιστος θα ήσουν αν δεν αντιδρούσες έτσι...
Πιστεύω πως πάντα αξίζει τον κόπο να ελπίζουμε.
Όπως και να ονειρευόμαστε...
Καλή εβδομάδα φίλε!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Χρωματιστή

Χρωματιστή μου φίλη χαίρομαι που σου άρεσε.
Αυτό προσπαθώ...
Με αισιοδοξία και αγάπη να αντιμετωπίζουμε τη ζωή.
Καλή εβδομάδα!
Φιλιά

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Γλαρένια μου αγαπημένη, η ελπίδα είναι κινητήρια δύναμη για να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες μας, όταν δεν έχουμε άλλη επιλογή...
Φιλιά πολλά
και καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Diatton

Καλέ μου φίλε Διάττων, σ' ευχαριστώ θερμά.
Όταν δεν μπορούμε εύκολα να ξεπεράσουμε κάποιες άτυχες συνθήκες, η ελπίδα γίνεται η πιο όμορφα υποσχόμενη εικόνα...

Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger big mama

Καλώς τη μεγάλη μαμά μας!
Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία μου.
Καλή εβδομάδα σου εύχομαι
με αγάπη, ελπίδα και αισιοδοξία!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger ΕΛΕΝΑ

Καλή μου φίλη Έλενα σ' ευχαριστώ πολύ, να είσαι πάντα καλά.
Καλή εβδομάδα να έχεις, όπως την ονειρεύεσαι!
Φιλιάαα

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Savvina

Savvinaki, αυτή η απλή, αλλά τρυφερή ιστορία αγγίζει τις καρδιές μας, επειδή όλοι θέλουμε να ελπίζουμε στο καλύτερο...
Καλή εβδομάδα να έχεις, όπως την επιθυμείς!
Φιλιά πολλά

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

Καλέ μου SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ σ' ευχαριστώ!!!
Πρέπει πάντα να κρατάμε αναμμένη τη φλόγα της ελπίδας.
Καλή εβδομάδα με χαμόγελα όπως εσύ ξέρεις να μας τα χαρίζεις!
Να είσαι καλά φίλε μου.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger ANAZHTHΣH

Καλή μου ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ χαίρομαι που πέρασες.
Πράγματι, έτσι είναι...
Ζεσταίνει τις καρδιές μας...
Καλή εβδομάδα φίλη μου
Φιλιά

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ρούλα

Ρούλα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Εμείς ίδιοι ξέρουμε τον καλύτερο τρόπο για να ελπίζουμε!
Όταν οι άλλοι μας λένε ότι μια κατάσταση είναι μάταιη, η δική μας πεποίθηση πως όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο γίνεται κινητήριος δύναμη!

Να είσαι καλά φίλη μου
Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Πόπη

Καλώς την!
Μερικές φορές, καλή μου φίλη, είναι καλό να ακούμε τα παιδάκια που μέσα στην αθωώτητά τους, μας δίνουν μαθήματα και κατευθύνσεις...
Η ελπίδα πάντα μπορεί να ανάψει όλα τα άλλα κεριά...

Να είσαι καλά,
Καλή εβδομάδα σου εύχομαι
Φιλιά και στις δύο

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger ria

Να είσαι καλά φίλη μου, σ' ευχαριστώ πολύ!
Να θυμάσαι πάντα πως, όταν δεν μπορούμε εύκολα να διαχειριστούμε τα συναισθήματά μας ή να ξεπεράσουμε κάποιες άτυχες συνθήκες σε προσωπικό επίπεδο, η ελπίδα είναι αυτή που θα μας δείξει το δρόμο και θα μας οδηγήσει...

Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Bookmark and Share